Saturday, October 16, 2010

Kek Niyaz Delight pelengkap Majlis Istimewa Anda...


KEDAI KEK NIYAZ DELIGHT mula beroperasi sejak 1 sept.2006 yang lalu. Niyaz Delight terletak di Bukit Sentosa /Bukit Beruntung merupakan kedai kek dan roti yang menyediakan pelbagai jenis kek sesuai mengikut kehendak dan tema majlis anda. Lokasi Niyaz Delight terletak di No.35, Jalan Bunga Kertas 1E, Bukit Sentosa, Rawang. Bagi pengguna Lebuh Raya Utara Selatan, anda hanya perlu susur masuk ke tol Bukit Beruntung,yang mana untuk sampai ke kedai kami hanya mengambil masa selama 10minit sahaja. Bagi mereka yang berada di sekitar Rawang, anda hanya perlu mengambil masa 15 - 20 minit untuk sampai ke kedai kami.







  
  Perkataan "Niyaz" yang diambil dr perkataan arab yang bermaksud harapan... secara tidak langsung juga mengambarkan 'harapan' kami agar majlis anda tampak lebih sempurna dan ceria dgn rekaan istimewa kek dr Niyaz Delight. Kegembiraan anda menceriakan lagi hari kami....


   Selain menyajikan kek2 dgn harga yang berpatutan, kami juga turut mengambil tempahan cupcakes, muffin, roti dan cheese Tart.


  CARA MEMBUAT TEMPAHAN :
Tempahan bolehlah dibuat seawal 1bulan dari tarikh yg dikehendaki utk quantiti yg besar dan selewat-lewatnya 3hari sebelum tarikh yg dikehendaki jika dlm quantiti kecil...Untuk tempahan anda boleh terus menghubungi kami di talian : 

No tel : 017 2449755 (hp)
              03 60281157 (kedai)

  Pembayaran Online:
Anda juga boleh buat bayaran secara online terus ke akaun Maybank seperti maklumat berikut:


Nama: Mubin Bin Misman
Maybank Akaun: 012156210977
Email:niyazdelight@gmail.com


p.s : Selepas anda membuat pembayaran,sila emailkan kepada kami slip bayaran utk pengesahan beserta kek yang ingin ditempah.


   Penghantaran:
Kami juga ada menyediakan perkhidmatan penghantaran terus ke tempat anda di sekitar rawang,selayang dan gombak sahaja.Berikut ialah charge penghantaran yang dikenakan:


1)Area Bukit Sentosa,Bukit Beruntung,Sungai Buaya dan Sungai Choh -Rm10
2)Area Serendah dan Rawang -Rm15
3)Area Selayang -Rm20
4)Area Gombak dan Batu Caves -Rm20


   Kami amat mengalu-alukan jika anda boleh collect sendiri kek tempahan anda di kedai kami. So,takde la kne delivery charge..hehe(^____^).Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi kami..


   Akhir kata Terima Kasih yg tidak terhingga kerana sudi menjenguk dan menjadikan produk kami sebahagian daripada majlis istimewa anda..Semoga rezeki kita semua berpanjangan dan dirahmati olehNya. Amin...


Note : Harap maklum, harga kek yang tertera akan berubah dari masa ke semasa disebabkan kenaikan harga bahan pembuatan kek yang agak tinggi ketika ini...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Harap maaf kepada semua pelanggan kerana kami lama tak update blog Niyaz Delight ;-)


Latest news.... 
Kami join POP FEST pada 17 Nov - 18 Nov 2012 yang lalu bertempat di Belakang Dataran Merdeka
berhadapan dengan bangunan Perpustakaan Kuala Lumpur.




antara 'supporter' kami yang begitu supportive
Our niece... girl power!!



No comments:

Post a Comment